Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 17.07.2018, 02:30

ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДЮЙМОВОЧКА"

Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [5]
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Мої файли

План розвитку ДНЗ 2016-2021н.р
[ Викачати з сервера (42.7 Kb) ] 24.01.2017, 15:20

 

                                                                                                                             Прийнято                                                                                                Загальними зборами                                                                                        трудового колективу                                                                                      Протокол від ______________   

 

 

 

 

ПЛАН               

Розвитку дошкільного навчального закладу      «Дюймовочка»        Лютенської сільської ради                                                на 2016 – 2021 р.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                       

                           ПЛАН РОЗВИТКУ.        

Лютенського дошкільного навчального закладуясел – садка «Дюймовочка» на 2016 – 2021 роки.                                                                                                                                                                                                                      

 

Управління програмою: координаційна рада ДНЗ «Дюймовочка».

Контроль реалізації Програми: здійснює Відділ освіти Гадяцької районної державної адміністрації Полтавської області та координаційна рада ДНЗ «Дюймовочка»

Початок реалізації Програми: вересень 2016 року.

Закінчення :травень 2021 року.

Нормативно- правове забезпечення Програми:

Дана Програмагрунтується на Конституції України, Законах України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про внесення змін до законодавчих актів з питань загальної середньої та дошкільної освіти щодо організації навчально- виховного процесу», « Конвенції про права дитини», «Про охорону дитинства», Базовому компоненту дошкільної освіти в Україні, Базовій програмі «Українське дошкілля», програмі «Впевнений старт», Статуті ДНЗ «Дюймовочка», Положення про дошкільний начальний заклад та інших нормативних документах, які визначають правові, організаційні та фінансові засади функціонування і розвитку системи дошкільної освіти, що забезпечує розвиток, виховання, навчання дитини, основана на поєднанні сімейного та суспільного виховання, досягненнях вітчизняної науки, надбаннях світового педагогічного досвіду, сприяє формуванню цінностей демократичного правового суспільства в Україні.

Програма розвитку ДНЗ «Дюймовочка» обумовлена рядом причин:

  • необхідністю прогнозування забезпечення розвитку ДНЗ відповідно до     зрослих освітніх запитів населення;                                                            
  • необхідністю удосконалення патронату тих дітей, які не можуть відвідувати загальноосвітні групи по причині складних захворювань і сприянню їх інтеграції в середовище однолітків;
  • необхідністю постійного поліпшення системи соціального та правового захисту учасників навчально-виховного процесу в ДНЗ;
  •  недостатньою організацією науково- методичного забезпечення дошкільної освіти, впровадженням в практику досягнень науки,новітніх педагогічних та інформаційно-комунікативних технологій;                                                                                                                            
  • дефіцитом фінансових ресурсів, необхідних для розвитку дошкільної освіти.        Мета Програми:                Створення стабільного, здоров’язберігаючого, безпечного, динамічного дошкільного закладу з компетентним, високопрофесійним, креативним колективом однодумців, який міцно займає лідирські позиції на ринку освітніх послуг, завданням якого є  виховання здорової дитини на основі  індивідуально- компетентнісної освіти.Для цього необхідно:
  1. Забезпечити творче і максимальне виконання вказаних вище законів України та нормативних документів, які стосуються роботи ДНЗ.    
  2. Спланувати систему стратегічних управлінських, методичних, педагогічних та матеріально – технічних дій, направлених на підвищення якості реалізації Базової програми  розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» ( далі – БП), Програми «Впевнений старт», інших програм під грифом МОН України.         
  3. Створити умови для здобуття якісної дошкільної освіти в умовах ДНЗ.В повному об’ємі вирішити проблему обов’язковості дошкільної освіти п’ятирічних дітей                                               
  4. Забезпечити розвиток дошкільно-навчального закладу на основі модернізації освітньо- виховного процесу.                         
  5. Забезпечити зміцнення та розвиток матеріально – технічної бази ДНЗ            
  6. Забезпечити активне залучення батьків до освітньо – виховного процесу.

завдання Програми                                       

  1. Визначення стратегії та практичних заходів щодо підтримки і розвитку дошкільної освіти на території Лютенської сільської ради.                
  2. Створення сприятливих умов для функціонування та розвитку дошкільного навчального закладу:                                                                                                                                                                                                                           а) забезпечення належних фінансово- економічних та матеріальних умов для розвитку ДНЗ.                                          б) збереження та зміцнення фізичного, психічного, соціального здоров’я дітей, їх  гармонійного розвитку на основі компетентісної парадигми;                                                                                                                                               в) формування навичок здорового способу життя.                                 
  3. Забезпечення моніторингового сервісу.                                               
  4. Здійснення дошкільної освіти шляхом створення  оптимальних умов для самовизначення, саморозвитку та самореалізації дошкільників.       
  1. Сприяння підвищенню ролі сім’ї у вихованні дитини.
  2. Удосконалення рівня соціального захисту дітей.
  3. Забезпечення прав дитини на якісну освіту.
  4. Програмно- методичне забезпечення діяльності ДНЗ.
  5. Створення умов для всебічного розвитку здорової дитини, засвоєння дошкільником різних типів діяльності з метою його саморозвитку, самовизначення та самореалізації у формуванні особистістної життєвої позиції
  6. Створення сприятливих умов для самоудосконалення та самореалізації педагогічних працівників
  7. Формування психологічної та  технологічної готовності педагогів перебудуватися до вимог Базової програми «Українське дошкілля».
  8. Удосконалити роботу з функціонально-неспроможними сім’ями.
  9. Забезпечення постійної, ефективної і раціональної співпраці з педагогічним колективом Лютенської ЗОШ по наступності між першими ланками освіти.

Концепція сучасного дошкільного навчального закладу «Дюймовочка»

 

         Виходячи  з того, що сьогоденний ДНЗ повинен працювати на випередження і стати гарантом гармонійного розвитку дитини, програмові заходи спрямовані на:                                                                                                   

  • формування життєвої компетентності вихованців на основі творчого використання Базової програми « Українське дошкілля», інших програм МОН України;
  • формування та розвиток компетентності педагогічного колективу в процесі переходу на особистістно орієнтовану модель взаємодії педагога та  дитини, як єдино можливу платформу для становлення особистості;
  • комплексне забезпечення фізичного психічного, соціального та духовного розвитку дітей;
  • зміцнення здоров’я та реабілітацію дітей з особливими потребами;
  • прищеплення дідям ціннісного ставлення до власного здоров’я та здоров’я оточуючих, формування навичок здорового способу життя;
  • посилення позиції ДНЗ як повноцінної сходинки загального розвитку через збереження унікальності дошкільного дитинства;
  • створення оптимально сприятливих умов для розвитку ключових дитячих «можу» і «повинен» (за освітньою програмою ЮНЕСКО та Базовою програмою «Українське дошкілля»: навчитись пізнавати, навчитися діяти, навчитися жити разом, зберігати психічне та фізичне здоров’я);
  • забезпечення умов для реалізації прав дитини;
  • організація компетентного психолого- педагогічного супроводу освітньо-виховного процесу з опорою на ампліфікаційну діяльність дитини;
  • забезпечення психологічного комфорту дитини та безпеки життєдіяльності, формування соціальної компетентності;
  • забезпечення психологічного комфорту та безпеки життєдіяльностиі працівників ДНЗ;

Джерела та обсяги фінансування Програми:

  • бюджетні коштирозмір яких на кожний окремий рік розглядаєтьсяу встановленому законом порядку;
  • інші джерела фінансування не заборонені чинним законодавством (благодійні добровільні внески батьків, спонсорські кошти).
  •  

Виконання Програми має забезпечити:

Державний стандарт дошкільної освіти в ДНЗ «Дюймовочка», визначений змістом БП розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля», Базовим компонентом дошкільної освіти  і коментарем до нього, програмою «Впевнений старт» та діючими нині державними програмами «Зернятко» , «Малятко» і елементами тих програм, що будуть вводитися.

Кількість вікових груп: 3 групи

   

 

                         

 

                  

 

                  

                                              

                          

 

 

                   Організація медичної та фізкультурно- оздоровчої роботи.

 

Обов’язковопісля огляду лікаря- педіатра. Звіт про проведення профілактичних щеплень та їх аналіз систематично передаються в дитячу поліклініку.                                                                                                            Планомірно проводяться антропометричнівиміри дітей. Проводимо огляди дітей на педикульоз раз на 10 днів. Раз на рік проводиться обстеження дітей на ентеробіоз.                                                                                                           

 

В ДНЗ систематично проводиться загартовування дітей. Вихователі зі своїми вихованцями щоденно перебувають на свіжому повітрі, нежалежно від пори року. В теплу пору року діти ходять по траві босоніж, приймають повітряні ванни в самих трусиках. Влітку у тиху годину сплять з відкритими кватирками та практикується обливання ніг водою контрастних температур.                 В кожній групі є доріжка здоров’я для профілактики плоскостопості та подушечки здоров’я. Аналіз захворюваності на грип проводиться на основі даних річного статистичного звіту, який складається на основі  даних річного статистичного звіту, який складається на основі медичної документації, яка ведеться щоденно. На кожну дитину в групі ведеться лист здоров’я.

 

         Напрямки роботи ДНЗ по охороні та зміцненню здоровя дітей.

  • Харчування та його вітамінізація;
  • Загартовуючі заходи;
  • Фізичне виховання, забезпечення необхідної рухової активності;
  • Медико- профілактична діяльність;
  • Гурткова робота;
  • Безпека життєдіяльності;
  • Психологічна допомога, «Догляд за душею»;
  • Корекційно- відновлювальна;
  • Формування валеологчного світогляду (фізичне, психічне, духовне, соціальне здоров’я);
  • Гуманізація освітньо- виховного процесу;
  • Робота з батьками;
  • Створення належного розвивального предметно-ігрового та соціального середовища;
  • Виховання та розвиток за Базовою програмою «Українське дошкілля».

 

Робота колективу ДНЗ з фізичної лінії розвитку дитини з використанням здоровязберігаючих технологій.

 

  • Недопускання статистичності при проведенні занять;
  • Ранкова гімнастика;
  • Фізкультхвилинки, фізкультпаузи в ході проведення занять;
  • Заняття з фізичного розвитку за розпорядком;
  • Гурткова робота;
  • Забезпечення умов для самостійної рухової активності на протязі перебування дитини в ДНЗ;
  • Впровадження інноваційних технологій;
  • Музикотерапія;
  • Сміхотерапія;
  • Пальчикова гімнастика;
  • Кольоротерапія;
  • Фізкультурні свята;
  • Фізкультурні розваги;
  • Корекційно-відновлювальна робота;
  • Дитячий туризм;
  • Консультаційна індивідуальна робота з батьками;
  • Психологічний супровід роботи з фізичного виховання;
  • Інформаційний матеріал для батьків в приймальних кімнатах;
  • Рухливі ігри, загартовувальні процедури;
  • Розвиток валеологічних умінь, навичок і потркб;
  • Виховання потреби в здоровому способі життя;
  • Проведення осінніх і весняних турнірів;
  • Гендерна індентифікація та диференціація;
  • Створення безпечних умов для фізичного розвитку;
  • Виховання у дітей свідомого сприйняття правил безпечної поведінки;
  • Медико-педагогічний контроль;
  • Оформлення розвивального середовища в групах, спортивній залі, на подвір’ї;
  • Сезонні забавлянки.

 

 

Психологічний супровід освітньо- виховного процесу:

  • Аутогенне тренування;
  • Казкотерапія;
  • Кольоротерапія;
  • Допомога дітям у формуванні позитивного емоційного фонду;
  • Розвивально-корекційні заняття по розвитку пізнавальних процесів;
  • Моніторинг динаміки розвитку дітей;
  • Пальчикові ігри;
  • Корекційно- розвивальна робота зі зміцнення психологічного здоров’я дошкільнят;
  • Робота в «кімнаті відчуттів»;
  • «Догляд за душею» дітей за методрозробкою «Психологічний комфорт твоєї душі»
  • Участь в акції «16 днів проти насильства»;
  • Розвивально-корекційні вправи з готовності дітей до школи;
  • Аналіз психологічної готовності старших дітей до школи;
  • Емоційне спрямування створення розвивального середовища;
  • Використання процесу праці для формування позитивних емоцій;
  • Аутотренінги, як спосіб регулювання емоційних проявів дітей;
  • Переорієнтація стилю спілкування вихователя і дитини;
  • Допомога педагогам у формуванні адекватної самооцінки;
  • Профілактика стресогенних емоцій.

Розвиток та вдосконалення матеріально-технічної бази:

2016 рік

  1. Заміна твердопаливного котла                                       70 000 грн
  2. Придбання  ігрових осередків         16 000 грн
  3.  

2017 рік

 

  1. Будівництво складського приміщення
  2. Будівництво павільйона                             

 

2018 рік

  1. Придбання електроплити                                                    10 000 грн
  2. Придбання дрібного інвентаря                                           20 000 грн
  3. Придбання методичних посібників                                              10 000 грн

 

2019 рік

 

  1.    Утеплення приміщення                                                      50 000 грн
  2.  

2020 рік

 

1.  Заміна електропроводки по приміщенню ДНЗ                      50 000 грн

 

 

 

 

 

                

 

Категорія: Мої файли | Додав: днз
Переглядів: 756 | Завантажень: 22 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2018
uCoz